Thursday, April 24, 2008

ကၽြန္မနဲ႔အေမ့အေႀကာင္း


ကၽြန္မနဲ႔အေမ့အေႀကာင္း


က်မနဲ႔အေမေ၀းကြာရတဲ့အခ်ိန္က ၁၀ ေက်ာ္ႀကာခဲ့ၿပီ က်မေလမိုးေတြရြာ တိုင္းလည္းအိမ္ကို္ျပန္ခ်င္ တယ္လြမ္းလည္းလြမ္းတယ္အေမဆိုတဲ့မ်က္ႏွာကို က်မ ႀ ကည့္ခ်င္တယ္ေလ ၊ က်မ အိ္မ္နဲ႔ေ၀းတာ ေတာ္ေတာ္ က်မ လည္းလူသားထဲကလူတေယာက္ ပဲေလ က်မ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ေမာင္ေလးနဲ႔ ညီမေလးကို္ လည္း လြမ္းတယ္္ ဒီလိုအခ်ိန္ဆိုရင္ က်မ တို႔မိသားစုေတြအတူတူရွိခဲ့တာေလ အေႀကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေႀကာင့္ က်မတို႔ မိသားစုေတြေ၀းကြားခဲ့ေပမဲ့ကံမကုန္ရင္ျပန္ဆံုမယ္လို႔က်မထင္တယ္ေလ က်မေလ အရင္တုန္း ကက်မ အေမကိုမုန္းတယ္ ္ႀကည့္လည္း မႀကည့္ခ်င္ဘူး စိတ္လည္းနာတယ္ က်မရင္ထဲမွာခံစားရတဲ့ အရာေတြက အမ်ားႀကီးပဲ က်မအေမ နဲ႔အဆက္အသြယ္ရေတာ့က်မ တို႔စကားေတြ အမ်ားႀကီးေျပာျဖစ္တယ္အေမကက်မကိုယ္ေျပာတယ္ေလ အေမ ရင္ထဲက ေသာကေတြ သမီးေလးမသိပါဘူးတဲ့ သမီးတို႔ကို အေမမခ်စ္တာမဟုတ္ဘူးတဲ့ေလ မိဘတိုင္းဟာတဲ့ ကိုယ္သားသမီးကို မခ်စ္ပဲနဲ႕ မရွိပါဘူးေလက်မ အေမ့ကို္ျပန္ေျပာလိုက္တယ္ အေမသမီးတို႔ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ဒုကၡေတြ အေမ မေတြ ႔ဘူးေလအေမဘယ္သိႏိုင္မလဲလို႔ ဒါေပမဲ့ က်မကိုခင္တဲ့ခ်စ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက ဦးေလးေတြ အေဒၚေတြက သမီးရယ္မင္းအေမကမင္းကိုမွမခ်စ္လို႔မွမဟုတ္တာတဲ့ ေျပာျပတယ္ေလက်မ စဥ္စားတယ္ အေမငိုတဲ့ မ်က္ရည္ကက်မရင္ထဲမွာလာၿပီး ခံစားရတယ္ဘာျဖင့္လို႔လည္းက်မ မေ၀ခြဲ တက္ဘူး

က်မခံစားရလို႔ရင္ဖြင့္လိုက္တာပါ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုယ္အေႏွာက္အယွွက္ျဖင့္သြားရင္ နားလည္ေပး ေစခ်င္တယ္ခြင့္လြတ္ပါလို႔ေတာင္း ပန္ပါတယ္

။ အျမင္ေလးေတြေ၀မွ်ခဲ့ႀကပါ ။

ေရးသားသူ ။ ။(မိုးည )

.... the rest of the template goes here...

1 အျမင္ေလးေတြေ၀မွ်ခဲ့ၾကပါ:

Anonymous said...

ေလာကမွာ သားသမီးကို မခ်စ္တဲ့ မိဘဆိုတာ မရွိပါဘူး.. သိသိသာသာ ခ်စ္ျပတာနဲ႔ မသိမသာ ခ်စ္တာပဲ ကြာပါလိမ့္မယ္ဗ်ာ.. မိုးညေမေမရဲ့ အခ်စ္ကို နားလည္ ခံစားႏိုင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ..


Blogspot Template by Isnaini Dot Com